W wersji 1.29 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- umożliwienie rejestracji kont naukowcom, którzy nie mają wprowadzonego numeru PESEL w bazie Nauka Polska
- możlwość uzupełnienia nazwiska rodowego (panieńskiego)
- rozszerzenia zakresu danych instytucji synchronizowanych pomiędzy bazami Nauki Polskiej i Inventorum
W wersji 1.28 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- aktualizacji klasyfikacji naukowych (usunięcie nieaktualnej klasyfikacji CKSST, dodanie klasyfikacji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego)
- usprawnienia w działaniu wielojęzycznej wyszukiwarki wniosków
- możliwość dodawania w publikacjach linków do danych badawczych poprzez numery DOI
W wersji 1.26 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- sprawniejszego przeszukiwania baz innowacji oraz projektów poprzez udostępnienie wielojęzycznej wyszukiwarki
- dostępności systemu poprzez dodanie możliwości logowania przez ORCID
W wersji 1.25 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- wydajności systemu, w szczególności przyspieszenie wczytywania profili
- rozszerzenia informacji o publikacjach naukowych poprzez udostępnienie możliwości powiązania z publikacją danych badawczych
W wersji 1.22 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- pozyskiwania informacji o odbiorze systemu przez użytkowników poprzez udostępnienie ankiety „Powiedz jak wykorzystujesz Inventorum”
- zwiększenia ilości publikacji naukowych poprzez udostępnienie możliwości importu publikacji podając numer DOI
W wersji 1.21 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- możliwości usuwania informacji o zatrudnieniu i pełnionych funkcji w przypadku użytkowników zarejestrowanych przez system Inventorum
- ograniczenia możliwości edycji danych w wersji mobilnej aplikacji
W wersji 1.20 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- automatyzacji obsługi zgłoszeń publicznych
- interfejsu Inventorum poprzez dodanie wersji kontrastowej interfejsu
W wersji 1.19.1 wprowadzono poprawki związane z nawigacją w systemie.
W wersji 1.19 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- dostępnych branż działalności związanych ze zgłoszeniami publicznymi
- ograniczenia dostępu do plików przesłanych do systemu
Ponadto wprowadzono poprawki związane z nieprawidłowym podświetlaniem ikony zaproszeń oraz poprawiono błędy związane z dostępem do systemu dla osób zarejestrowanych poprzez Naukę Polską.
W wersji 1.17 wprowadzone zostały zmiany w zakresie:
- interfejsu zarządzania przedsiębiorstwem poprzez dodanie informacji kontekstowej do akcji dostępnych w zestawieniu powiązanych z użytkownikiem przedsiębiorstw
- automatyzacji obsługi zgłoszeń publicznych
- poprawy nawigacji do widoków zestawień